[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
www.svedsketanky.cz • Zobrazit téma - Volvo V50 1.6 D2 D4162T - problem propad vykonu, rpm vibrace
Právě je ned 05. kvě 2024 7:42:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Volvo V50 1.6 D2 D4162T - problem propad vykonu, rpm vibrace
PříspěvekNapsal: čtv 25. čer 2015 8:11:58 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: stř 10. čer 2015 9:50:17
Příspěvky: 3
Auto:
Bydliště:
D4162T 8V SOHC 84kW Euro5 vyroba od 2010

Posis mozna pomerne bezne vady/"vlastnosti" motoru D2 Volvo, 1.6HDi PSA, 1.6TDCi Ford. Manualni prevodovka 6st.
Na UK forech je mnoho lidi, kteri takove chovani vozu popisuji. Jak u Volva, tak ostatnich znacek s Ford/PSA motorem.

Vlastnost 1:
Co - "Stumble", propad tahu; @1200 rpm do cca 1400.
Kdy -
A) Max zretelne pri rozjezdu do 12% kopce na 1st gear, teply i studeny motor;
B) Rovinka, prerazeni na 2nd gear pri otackach pod 1500; prerazeni zpomali motor na 1200, totalni propad tahu, otacek, podtoceny motor, skubani, pridavani plynu, prudke zrychleni.
Popis - pridavani od IDLE(volnobeh) vuz se rozjizdi; 1200 rpm totalni propad rpm(otacek) az pod IDLE rpm; dalsi a dalsi tisknuti pedalu plynu; skok na 1400 rpm; nasleduje prehnane silny tah.
C) Pri vsech rychlostnich stupnich vnimane jako propad tahu, zejmena pri jizde do kopce. Nekdy pripomina prokluzovani spojky.

Vlastnost 2:
Co - axialni vibrace motoru/predku vozidla, bez zvukovych projevu, spise jen trepani auta;
Kdy - vsecky rychlostni stupne 1200-2000 rpm, teply i studeny motor;

Popis - neprenasi se do volantu, do pedalu minimalne, spise trepani predku auta, vibrace, bez hlucnych zvukovych projevu az bez zvuku; celkove neprijemne. Pripomina vadny DMF (dvouhmotovy setrvacik) nebo vadny silentblok, nebo vadnou poloosu. Na Neutral ZADNE vibrace v rozsahu otacek IDLE - 3500, hladky chod.

Vlastnost 3:
Co - oscilace rpm +-100 okolo 1200
Kdy - pri rozjezdu pres spojku, na malo plynu po rovince, 1st gear, R (zpatecka), teply i studeny motor;
Popis - normalni rozjezd jak u Tesca z parkovaciho mista, malo plynu pres spojku, viditelne oscilovani rucicky otackomeru, slysitelne kolisani otacek motoru, bez cukani vozidla.

Vlastnost 4:
Co - zvysena spotreba
Kdy - jizda do kopce, staci nevelke stoupani
Popis - po rovince spotreba ok, jiz s velmi mirnym klesanim fantasticka, s mirnym stoupanim roste na 6,5 L/100 a dal a dal pri vetsim a vetsim stoupanim, zatim to neni zas takova tragedie, pry v zime horsi, prvni mereni spotreby podle tankovani 5,54 L/100. Jizda 20% 50kph , 70% 90 kph, 10% <110 kph.

Vlastnost 5:
Co - chcipnuti motoru pri rozjezdu
Kdy - podceneni propadu vykonu
Popis - normalni dieselovy rozjezd bez plynu je mozny na rovince, ale pri rozjezdu ve stoupani, pri podceneni vykonoveho propadu se muze stat, ze motor chcipne, "nastesti" se sam zase nastartuje, zrejme diky Drive stop/start funkci.

Odkaz na UK diskuzi, majitel od novoty 2010 do 2015, dealerem nikdy nevyreseno. Vymena DMF nepomohla, vymena vstrikovace nepomohla.
http://www.volvoforums.org.uk/archive/i ... 16210.html

Jsem jiz mesic majitelem teto motorizace. Prvni registrace 12/2011, 140 k km. A mám to tam. Všimnul jsem si, že už se podvědomě vyhýbám otáčkám 1200 rpm:) Dá se s tím jezdit, ale je to neprijemne, hlavne pri rozjezdech. Jizda delsi trasy celkove zakryje negativni pocity z rozjezdove faze.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volvo V50 1.6 D2 D4162T - problem propad vykonu, rpm vib
PříspěvekNapsal: pát 26. čer 2015 11:39:00 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: stř 10. čer 2015 9:50:17
Příspěvky: 3
Auto:
Bydliště:
zrejme dalsi kusy s nejspise stejnym problemem, bohuzel se zda, ze nevyreseno:(

http://www.cmaxownersclub.co.uk/forum/t ... tion-9650/

http://www.talkford.com/community/topic ... -1st-gear/
tady maji domenku, ze to je mapovanim ECU ROM

http://carleg.com/Problems-of-2011-Ford ... ngine.html
tady maji domenku, ze je to docela beznym problemem, ale ne pravidlem

http://www.nosmokenopoke.com/forum/show ... -TDCi-2011
dalsi 2011 tdci s timto problemem

http://www.ds4ownersclub.co.uk/forum/16 ... c1052.html
citroen

Co my v Ceske republice? Má ten problem ještě nekdo mimo mne?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz

TOPlist